Med lägenhet!!
Publicerat den

Tack för era kommentarer angående dagis! Jag ringde faktiskt till den ansvariga för dagis här i Hjo och fick veta vilka dagis det stod emellan.. Dock hängde det på några föräldrar som fortfarande inte hade skickat in vad de skulle välja. Men det var hyfsat bra dagis det stod emellan, det kommer nog att bli bra!

På tal om något helt annat så fick jag och Julia{och David såklart, men han är i skolan.} nycklarna till lägenheten i dag! Vid 10.00 närmare bestämt. Vilken känsla! Äntligen har vi något eget! Har faktiskt redan varit där med ett gäng kartonger och kassar. ;} Kommer bli så himla bra sen. En rymlig lägenhet är det faktiskt, och det var inte lika fula tapeter som jag mindes det som! Julia har lite blandade åsikter om det, läskigt med något helt nytt ju! Och inga möbler var det heller vilket gjorde att det ekade som fan! Men det ska det bli ändring på! Jag vet vad dagen/kvällen har att erbjuda om man säger så..

Just nu sover Julia i sin säng. Hela hennes kropp är fylld av röda utslag och de verkar vara lite obehagliga. Inte roligt när hon har ont. :( Men nu ska jag sätta igång att packa ner fler saker i kartonger, medan hon förhoppningsvis sover sig frisk! :}

puss och kram!



 Malin

Vad kul :) hur stor är lägenheten ? hur många rum ? :)



URL: http://honsomhetermalin.blogspot.com





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?