The Reef
Publicerat den

Jesus vad trött jag är. Men kul har jag haft!

Gick upp 04:45 i fredags och var inte i säng förrän närmare 23:00 på kvällen. Då hade dagen gått i ett och både en bilresa till Göteborg, färjan över till Fredrikshamn, bad på badhotellet The Reef, dusch och mat hunnits med. Om det gick bra med Julia? Hur bra som helst. Inget gnäll och hon var som en liten krabba i vattnet. Bubbelpoolen var favoriten eftersom den var så varm & skön. Och bubblig! Upp och ner och runt omkring sprang det lilla livet. ♥

Julia testar baddräkten ↑ Från Ullared!

Vid frukosten på hotellet ↑


ABC, det är vi det. Dock inte biologisk, men vad gör det? Huvudsaken är att man trivs ihop, och det gör vi verkligen!! ♥


Fular mig..

Lyckad bild! ♥

Tack för en fantastisk helg. Nu är jag helt slut.
Kram!



 Johan

ta bort. seriöst. du sade inga familjebilder. ta bilder på er men lämna julia utanför. det är inte hans dotter. det är din o min. helt fel beteende.



URL:


 Johan

tack =)



URL:





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?