Torsdag - 2 veckor kvar
Publicerat den

Höpp & hepp!

Läget med er där ute? Med mig är det inte riktigt.... OK. Tror jag börjar få en urinvägsinfektion. Stupid kyla och stupid för tunna brallor! Jag och Julia var nere på Arken förut tillsammans med Malin och Agnes, det var trevligt. Det var inte alls mycket folk och Julia sprang omkring som den tokfia hon är. Nu kan jag konstatera att hon kan springa. Med eller utan dockvagn. Hur som helst så tror jag att det är kylans fel att jag börjar känna av urinvägsinfektionen. Jag skulle såklart vara nyttig och gå den långa sträckan istället för att ta bilen, kanske var det dumt gjort. Men, jag hoppas att jag slipper. Kanske går det över. Urinvägsinfektion är det värsta man kan ha. Samt illamående.

På tal om något annat så sitter jag och äter frysta köttbullar. Finns inget som är så gott som stelfruset käk. Falukorv & köttbullar till exempel. Fiskpinnar funkar också, i krig. Vet ni vad jag brukade blanda när jag var lite yngre? Jag har nog rätt konstiga smaklökar verkar det som. Håll i er nu; frusen falukorv och fluortabletter. MUMS! Hur gott? :D Dessutom brukade jag ta frysta fiskpinnar och lägga in dem i mikron ett tag, för att sedan tillsätta ketchup och käka upp. Åh! ♥

Well well, nog om mina matvanor.
I förrgår var jag och älsklingarna på Hem & Hobby för att inhandla diverse saker till lägenheten. Som vi får om EXAKT 2 VECKOR! Det blev en svartvit matta, en såndär go med "lång lugg" ni vet. Tänkte vi ha vid tvsöffa'. Förutom mattan köpte vi även en gigantisk klocka att ha på väggen, samt en stege att slänga av oss kläderna på! Och hur lät det... Nej men, det jag menar är att den ska stå i sovrummet och att vi ska hänga kläderna på den när vi går och lägger oss. Så att jag inte gör som nu; slänger allt på golvet och allting blir en enda stor röra. Dessutom har vi katt och det kommer att bli lagom hårigt.. tror jag!

Det kommer att komma upp så mycket bilder här sen. På allt. Eller ja, på lägenheten. Julias fina rum, vårat fina rum där allt är nytt. Det kommer att bli så bra!

Näe om vi skulle ta och byta ämne igen. I morgon har Julia sin 1 ½ årskontroll och sprutor står på schemat. Vill inte vill inte vill inte.. Orkar inte med mer sjukdom {jag är sjuk nu..} och det är så hemskt när hon får så ont. Nu har hon ju till och med börjat visa vart hon får ont genom att peka på stället och säga:"däää". Sötnosen! Usch, hoppas verkligen att det inte gör så himla ont på henne. Vikt och längd kommer ju också att mätas och min gissning är:

Längd: 84 cm
Vikt: 11,5 kg

Vad gissar ni på? =)

Badtjejen!



 Marie

Hua för urinvägsinfektion, samt näeeee för fryst mat hualigen, haha



URL: http://myflowergirl.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?