De senaste dagarna
Publicerat den

Å hej å hå! :}

Hur mår ni allihopa? Med mig är det fina fisken! Nåja, nästan i alla fall. Har en del plugg som ska hinnas med, har blivit flertalet tusenlappar fattigare, är lite snorig osv osv.. men annars knallar det på! I lördags var jag barnledig och jag & min stora älskling for ner till IKEA. {David = stora älskling, Julia = lilla älskling} Vi hittade allt vi behövde förutom ett torkställ. Förbannat också.. Dock borde det ju finnas någon annanstans, typ på ICA Maxi eller typ, Coop? Vi får fortsätta vårt sökande! Vi hade det hur som helst supermysigt där nere och fann en gudomligt skön säng, ett supersnyggt skrivbord, en kanonbyrå och mycket annat {typ toaborstar för 4 kr styck..!!} och när vi for hemåt så var vi mer än nöjda. Nu återstår det bara 17 dagar, sen jävlar! :D Då äre good bajs, hasta la vista, ajöken och tack för mig som gäller! 79 sköna kvadratmeter, 2 balkonger och en åldrad torktumlare väntar på oss! Det kan inte bli mer underbart än så! ♥

OM jag ska ta upp något annat än min längtan inför flytten, så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om.. Eller joho, det vet jag! I dag till exempel, så har jag träffat min fina vän Cajsa en sväng! Vi gick en promenad och satt och tjöta lite skit, sådant som behövs då & då. Jättekul att träffa dig! ♥

När sedan Cajsa cyklat hem och Julia vaknat ur sin eftermiddagsdvala så fick hon mat i form av fisk. Jag hade varit duktig och lagat kassler, ris och currysås men det dög inte. Det enda hon gjorde med den maten var att kladda ner sig med ketchup. För jo, ketchup har man på allt! Kanske inte på sill, men det är en annan femma..!

Träffade senare Malin och lilla söta Ebba. Haha, efter lite missförstånd så hittade vi varandra på Strömsdalsvägen och gick sedan en liten promenad i kylan. Tanken var att vi skulle leka i parken, men det vart för kallt så vi drog hem till dem istället. De har det så fint & mysigt i sitt hem, det gör ju att man längtar om möjligt ännu mer!

Näe, nu ska jag ta tag i pluggandet lite..
Ha en fin kväll,
puss & kram

Julia för snart ett år sedan, julafton -10
Skillnad? ;}



 Marie

Länge sedan, skönt att höra att det är bra med er'



kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/


 Hanna

Torkställning köpte jag på biltema ;) haha..



Skönt att flytta till eget :)



Kram



URL: http://hanniie1blogspot.com





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?