Skitsnack
Publicerat den

Tjena på er :}

Örs vilken kass uppdatering, men jag lever och står i ändå. Har precis skickat in en uppgift i franskan och det kan jag säga er att det är tamejfan inte en enkel kurs det! Har redan lite panik och övervägde starkt tidigare i dag att avsluta kursen och påbörja en annan. {Sån är jag. Minsta hinder och jag ger upp direkt. Gillar inte svåra saker.} MEN, sen tog jag mig i kragen {om jag hade haft någon, hade linne på mig} och bestämde mig för att försöka lite till. Och det gick! Faktiskt. Jippi. Letade lite i böckerna. Sökte lite på internet. Vips så var frågorna besvarade och uppgiften inskickad. Skönt, nu slipper jag tänka på det.

I början av nästa vecka får vi nycklarna till våra lägenhet. Ska bli så otroligt skönt! Tyvärr får vi inte allting omtapetserat som vi önskade, men två rum blir i alla fall tillfixade och det är ju bättre än ingenting. Köket bland annat, och ett fräscht kök är ju alltid skönt! Lite jobbigt att det är just i juletider som vi flyttar. Känns som att saldot på mitt konto kommer ligga närmare noll ganska.. omedelbart.  Men förhoppningsvis kommer det in lite julklappspengar och då kanske det går runt i alla fall!

I morgon är det en vecka sedan som Julia fick sin spruta och det är hög risk för att hon blir lite sjuk snart. Hoppas verkligen att hon slipper! Feber någon dag kan jag gå med på, men helst inte mer än så. Mitt i flytten och julklappshandeln... I morgon ska jag även till tandläkaren och fylla munnen med plast. Har till min förskräckelse upptäckt att jag läspar som en snetandad känguru, och det gillar jag inte. Vad gör man åt det, liksom? Pratar tydligare? Hur som helst så lär det ju inte bli bättre i morgon. Jag får sådana väldiga problem med att säga bokstaven F nämligen. Det blir ingenting alls. Det blir stumt. Men snyggare med raka tänder. Det får vara värt det.

Saknar min David också. ♥ Inte setts på hela dagen i dag och det är bara mitt fel. Dumma studier. Dock är de snart klara och då kan jag slappna av i några sekunder. Lite plugg nu och sedan sängen! Sen blir det David-tid i morgon! ♥♥♥



 Hanna

Va kul att ni snart flyttar! Spännande :)



Tove fick HÖG [strax över 40] feber 9 dagar efter den sprutan. Hon fick den tidigare ;)

Jag fick tips om IPREN och ALVEDON. Så kan man varva de två typ varannan timme om det behövs. Eller bara den ena om det räcker.

Tips bara :)



Kram



URL: http://hanniie1.blogspot.com





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?