Underbart!
Publicerat den

Min första inlämningsuppgift är gjord! Den ska in på fredag men det är riktigt gött att ha den färdig redan nu. Det var riktigt kul att göra den! Jag skulle skriva vad klockan var och översätta en konversation mellan ett par människor. Busenkelt! Jag gillar det enkla.. Skillnaden från förut är ju att jag nu läser 2 kurser och jag känner mig redan stressad över det. HAH. Hur många läste man inte samtidigt under gymnasiet och grundskolan? Typ 10 st? -_-

På tal om något annat så börjar blodcirkulationen att ge med sig känner jag. Mina händer är schvaaaaajnkalla. Örs! Annars brukar det ju drypa svett från dem, men inte för tillfället.

Har fått saker gjort i dag också. Johan {Julias pappa} kom och hämtade Julia vid 11-tiden och jösses vad glad hon blev. Hela hon sken upp och hon skrattade för fullt. Det är så skönt att det går så bra!! Jag har sån tur! Hur som helst så skulle Julisbulis visa en massa saker och hon ritade och for omkring. :} När hon hade åkt iväg {hon kommer snart tillbaka} så passade jag på att ringa försäkringskassan och ordna med bostadsbidrag. Jag vet inte om jag vågar skriva det här, men jag gör en chansning: jag älskar försäkringskassan!!! Hittills har de aldrig krånglat och jag har fått allt jag velat ha {eller har rätt till, rättare sagt!:P}. Trevligt bemött blir jag och grejerna kommer i tid. Nu hoppas jag att det håller i sig och det inte krånglar in i det sista... Men lite komplimanger är väl aldrig helt fel? :}

Ringde även adressändringen eftersom det på fakturan stod att det skulle kosta 430 kr. Helt galet, sjukt dyrt om ni frågar mig. DOCK, stod det på hemsidan att det endast skulle kosta mig 195 kr eftersom jag är under 26 år. Det stod inte på fakturan. Ringde och påpekade felet men tydligen var det inget fel förutom att fakturan blivit skriven innan jag ringt och gnällt på dem. Så jag kan betala in 195 kr ändå och allt är löst. Gött! Haha, en jävla tjatkärring är jag märker jag nu!

Ny parfym. Doftar underbart!

Nu; dusch



 Melinda - Mamma till Maja ♥

Vilken fin blomma! Vart har du köpt den murgrönan? :) vill ju också ha en hjärtblomma ;D och jag har sett att bodyshop har fått parfymer nu, för de hade dom ej förr va? kanske får gå in där och sniffa runt lite ;)



URL: http://melindawingren.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?