Bok beställd!
Publicerat den

Wiho! Beställde nyss en bok - Ljusfolket av Benny Rosenqvist. Längtar tills jag ska få den!
Checkade pricerunner för bästa möjliga pris och den billigaste boken kostade 39 kr. Dock kostade den på Adlibris 42 kr och det var där jag hittade den först och också köpte den. Fattig är jag, men såå fattig att jag inte kan snåla 3 spänn, riktigt så illa är det inte. Haha, men jag tyckte ändå att jag var så söt när jag blev riktigt varm i hjärtat av att hitta en så billig bok!

HUR SOM! Den verkar vara grym. En bok i precis min stil.
Jag är en bokmal. Nästan i alla fall. Har kommit igenom halva Camilla Läckbergs bok också. Grym, det är vad den är. Jag förstår mig inte på Camilla. Hur kan man vara så genombra? Inte ett fel finner jag. Man trooor att man löst hela mysteriet med boken och känner sig smartast i världen, men så läser man ytterligare några meningar och inser att man inte har en aning om hur den kommer sluta. DET, det kallar jag magiskt!



 Hannah

SoA är den bästa serie jag någonsin sett ! Såg de 3 säsongerna slaviskt och nu sitter man som en mupp & väntar på ett nytt avsnitt varje onsdag :P ses imorrn snyggo !



URL: http://hannahsarah.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?