En foto/höstpromenad med älsklingarna ♥
Publicerat den

Jag, min underbara kille och min underbara dotter var på en promenad för ett par dagar sedan. Ser inte det här lite drömliknande ut? Jag tyckte att gräset som stod upp som små bollar lite här och var såg så fint ut att jag var tvungen att knäppa några bilder.

Här har vi några till:

Jag har för vana att alltid redigera mina bilder innan de visas här i blöggen, men inte med den här! Nunnan kan vi kalla bilden. Helt orörd med andra ord! Ibland är det bäst så. Sååå tacksam jag är för att jag lever här i Sverige och får se såhär fin natur!

Titta på kossor är roligt det. Kor är Julias favoritdjur och hon kan låta som dem riktigt bra. Määä, säger hon. Hihi.

På tal om något annat så är det kanelbullens dag i dag och det firade jag genom att träffa Ida en sväng och vi var och fikade. Givetvis tog vi inte kanelbullar utan istället varsin krämbulle. ^^ Mums! Julia fick sin vanliga chokladboll som hon alltid vill ha. Chokladboll & festis, det är grejer det. På en tisdag.. Näe, såhär kan vi inte fortsätta. Nu blir det stekt gröt resten av veckan som kompensation för vårt onyttiga intag i dag.

Här har ni en bra låt sålänge:



 Hanna

Underbara bilder :) Hösten är så fin med alla dess färger :)



Tove älskar också kor, tur vi bara behöver gå över vägen för att komma till dom! Och på sommaren har vi dom i hagen sidan om huset ;)

Hon säger såhär: Mmmmmmmmmmmmmmmm :) Hehe



Kram



URL: http://hanniie1.blogspot.com


 Melinda - Mamma till Maja

Vilka fina bilder! Urmysigt :)



URL: http://melindawingren.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?