Bilder på håret
Publicerat den

God kväll i stugorna!
Helgen har spenderats med David ♥ och jag har inte haft någon tillgång till kamera så bilder på håret vart lite försenat. ;} Ni som gissade, ni gissade rätt! Färgerna mellanbrun och mörk mahogny blandades in i mitt hår och gjorde det hela ett par nyanser mörkare. Till en början var det lila (!) i hårbotten, men nu har jag duschat och det ser finfint ut! :D

Julia har börjat hosta. Det kom för ett par timmar sedan och jag kan höra henne inifrån rummet nu. Stackaren. Hoppas verkligen att hon slipper såndär jobbig hosta som drabbar de små ibland. Tycker så synd om dem & deras små halsar.

På tal om något annat så känns det som att allt fler från barn/blir gravida nu och det tycker jag är kul! Grattis till alla er som är gravida och till er som har fått era små gullungar!

I morrn ska jag träffa Cajsa & Marie. Vi ska förmodligen käka ute om inte planerna hinner ändras innan dess. ;} Alltid lika kul att träffa dem!

Nu ska jag kika färdigt på Time Out och sedan ska jag, hör & häpna, lägga mig! Är så slut i huvudet och i hela kroppen så det ska bli riktigt skönt!

Puss och kram






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?