Winter is an etching, spring a watercolor, summer an oil painting and autumn a mosaic of them all.
Publicerat den

Härlig höstbild va!? Än så finns det några löv kvar på våra tillsynes kala björkar i trädgården. Åren går så fort. Jag minns så väl hösten år 2009 när jag låg hemma och spydde dagarna i ända. Nu är det två år sedan. Förra hösten umgicks jag med andra mammor och var mycket nere på den öppna förskolan här i stan. Och nu? Nu är jag mest med min älskling David & vi hittar på så mycket roligt. Planerar inför våran flytt som snart ägen rum! Missuppfatta mig inte! Det är klart att jag inte bara är med David, Julia är ju alltid med också! :}

I dag har jag tränat! Gått 3 km och tränat magen, benen och armarna. Känns bra, framför allt nyttigt. Snart är det gymmet som gäller så man får nån ordning på dallret! ;}

Love! ♥






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?