Autumn is a second spring where every leaf is a flower.
Publicerat den

Buhu, man kan inte direkt säga att jag utvecklas vad gäller fotograferandet. Jag fotar aldrig längre. :/ Det som är så roligt! Ändå får jag aldrig riktigt tummen ur. I dag kunde jag dock inte motstå eftersom vädret är som det är - perfekt! Solen skiner, det blåser visserligen lite, men vad gör det när det är varmt & gött? Julia sover i sin vagn, helt utslagen stackarn. Vi har varit nere på Arken och då är det alltid full fart! Där finns ju allt roligt man kan tänka sig för ett litet barn! :} Dockor, rutschkana, bollar, studsmatta, dockvagnar, klossar, tågbana osv osv! :} Resulterar alltid i ett par timmar sovande efteråt. Skönt med lite egentid då!


Efter Arken åkte jag till ICA för att köpa hårfärg till mig själv. Ska färga det senare i dag! Vilken färg då tror ni? Bild kommer, så småningom. Antagligen i morrn då det är ljust ute och man kan få en bättre bild. Det ska bli roligt! Det nuvarande håret är så risigt som det kan bli, och inte klipper jag det heller. De kluva topparna kommer att äta upp allt hår på mig känns det som. Men det är ju så dyrt! Ånej, nu gled jag från ämnet! ICA var det ja. Självklart hade de inte de färgerna jag behövde. Utbudet var inte överflödigt direkt.. Och stackars Julia som nästan somnade i kundvagnen.. Fick ta mig till Konsum istället och där hade de det jag behövde!

Tjoho! Nu ska jag läsa!
puss




 Marie - En fotograferande hundtoka

Vackra kort



URL: http://myflowergirl.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?