Bröstförstoring
Publicerat den

Är så sjukt sugen på en bröstförstoring!
Sitter och kikar på lite olika hemsidor och förundras över hur många det är som faktiskt har gjort en operation. Det är nog fler omkring en än vad man tror.. Här och här kan ni kika till exempel. Är ju lite väldigt kluven över vad för sorts behandling jag ska göra, när och var och så vidare. Det bästa vore ju om jag har alla barn jag vill ha innan, för jag vill inte riskera att något så dyrt ska förstöras när man ammar eller är gravid. Då måste jag skaffa fler barn fort! Eller fort och fort, men innan 26-27 i alla fall. Det är tillräckligt illa att gå runt med hängpääts när man är 20... Hoppas att ingen tänker på det... men som tur är finns det ju bra bh:ar som trollar bort det allra värsta.

Hur ser ni på det där med bröstförstoring? Är det något ni skulle kunna tänka er? Varför/varför inte?
När jag tänker på mig själv så ska jag självklart inte skaffa mig några bomber, utan mest bara så att jag ser normal ut. Attans att det ska vara så himlans dyrt! :/


Haha, vart har hon handen..?



 Hannah

Jag hatar mina bröst ! Vill förminska dom , har alltid velat



URL: http://hannahsarah.blogg.se/


 iiii

amma efter bröstförstorning? haha, det går ju inte ens!



URL:


 Melinda - mamma till Julia

iiii: jodå min vän, har du inte lärt dig att allt är möjligt nu för tiden? ;) Om det går så bra är en annan femma..



URL: http://melindaochjulia.blogg.se/


 Hannah

tack ! :D nä det ska bli riktigt gött. Det kan du göra sen när är Julis är äldre :)



Nä jag har ju (som sagt, haha) C och ibland till och med D kupa. Vi gör såhär, du får lite av mina? ;D



URL: http://hannahsarah.blogg.se/


 yikes.

det normala är väl att inte göra någonting.



URL:


 Ellen M

Tycker inte alls att det är något fel med bröstförstoringar, så länge man inte gör bomber stora som fotbollar, så att det bara skriker silikon.

En bekant gjorde sina i Falköping för ett tag sen, just för att hon var extremt platt och för ett par år sedan fick barn. Och dom blev hur fina som helst, det syns inte att det inte är äkta överhuvudtaget, utan ett par helt vanliga, snygga bröst :-)



URL:


 Melinda - Mamma till Maja ♥

Jag vill göra det senare i livet :)



URL: http://melindawingren.blogg.se/


 Hanna

jag vill fixa till mina med. Kanske inte förstora dom så mkt utan mer "hänga upp" dom lite ;) Haha..

och visst kan man amma efter en bröstpoeration, men dock inte alla som kan men det finns helt klart dom som kan :)

Min mamma till exempel, dom ammade hon bara i 2 veckor sen började hon skolan men hon pumpade då istället..



Kram



URL: http://hanniie1.blogspot.com


 Monica

Så att du sa se normal ut? Vad är normalt med plast i brösten? Det normala är ju hängpattar. Världen har verkligen blivit snedvriden när man måste operera sig för att "se normal" ut. Sjukt är vad det är!



URL:


 Melinda - mamma till Julia

Monica: normal var kanske fel ordval av mig! Se "bättre" ut får jag väl använda istället. Fast det är ju upp till var och en vad man tycker ser bra ut. Men jo, det är rätt sorgligt vilka ideal vi har i dag..



URL: http://melindaochjulia.blogg.se/


 Mia

Jag har funderat på både bröstförstoring och på bukplastik.. det där med bukplastik ser verkligen vidrigt ut när de gör det på tv.. då börjar man undra om vi verkligen är skapta för att någon ska skära i oss :O. jag har inget emot att andra har det. jag är själv väldigt plattbröstad och skulle vara glad om jag hade c-kupa för att det skulle passa min kroppsbyggnad. Men sen är jag rädd för att det ska se för onaturligt ut när jag inte har bh på mig. Kram



URL: http://pienimustaenkeli.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?