För mitt liv
Publicerat den

Jag försöker för mitt liv få tag på min studievägledare. Dock utan några häpnadsväckande resultat. Har till min fasa upptäckt att diverse studiebesök ingår i min nuvarande kurs. Något som jag egentligen inte har något emot, men jag vet inte riktigt om det är möjligt bara. Det gäller stadens bibliotek och en valfri förening. Jaha, vad kan det vara då? Åh! Störande ju..

Well, regnet öser ner utanför och det fick jag ta del av. Lämnade tillbaka ett par böcker på biblioteket samtidigt som Julia somnade i vagnen. På tal om böcker så är CG:s bok grym. Än så länge, har bara läst till sidan 50 i och för sig. Lite halvsnuskig är den allt, men sådant gillar vi! ;}

I helgen fick jag ta mig an kissen! Hennes klor fastnade i allt, men nu är problemet löst. Största möjliga koncentration, hehe ↓


Namnam! ♥

Nu; studa!



 Malin

Jag är ju väldigt aktiv i Bowlingklubben och dess förening och sitter som vice ordförande i styrelsen där om det kan vara till någon hjälp. Vet inte vad det är du ska göra men jag kan ställa upp i så fall :)



URL:


 Mia

Jag bara älskar Julia-bilderna. Kolla på min blogg vad jag stod emot igår, här tackas det inte bara nej utan här bakas det också förfullt :O Kramis



URL: http://pienimustaenkeli.blogg.se/


 Mirre

Skönt att du kommit igång, samt ihh vilken uppgift att klippa en katt, försöker den inte klöas typ och ta sig loss =D



kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?