Friday I'm in love
Publicerat den

Snabba bud i Mellerud!
Julias jacka som jag beställde från Polarn O. Pyret i går har kommit nu. Ska hämta den nere på ICA sen. Den var nedsatt från 699 kr till 345. I färgen cerise. Antagligen ingen som vill ha den färgen förutom jag. Hoppas nu bara att den ser lika snygg ut på riktigt, som på bild! Jag tänkte visa er bild på den men den fanns inte kvar på hemsidan, så ni får snällt vänta tills Julia inviger den. :D

Har precis ätit. En matlåda med fläskfilé från i går. Mums vad smarrigt! Julia sover efter en ganska lång (!) promenad förut. Helsicke vad jag gick. Gick och gick men inget sova. Men till slut så!

Om en stund ska jag träffa Marie! :D Ska bli roligt!! Tyvärr ses vi inte alltför ofta längre. Helt otroligt egentligen eftersom man ändå bor i samma stad. Från att ha setts dagligen i och med skolan, till att ses någon gång i månaden, knappt! Men dagarna flyger ju iväg alltför fort nu för tiden.

Nu kom jag på en grej jag måste göra!
Later






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?