Fröken fräken
Publicerat den



Julia älskar att göra sig snygg. Gärna med hjälp av smycken i form av armband, halsband & ringar. Hihi, i morse hittade hon mitt hårband som hon bestämde sig för att använda som ett halsband. Det har suttit på hela förmiddagen. Dockor, skor och väskor ligger henne varmt om hjärtat också och varenda gång hon är ute på promenad med lilla barnvagnen så har hon hängt sin lilla handväska på vagnen. På tal om det så kan jag nämna en grej som hände förut. Julia får inte leka med nycklar, men får på något vänster alltid tag på dem ändå och förut sprang hon omkring med bilnycklarna. Självklart var de spårlöst försvunna efteråt och jag ryckte in och började leta. Under soffan, på stolar, i leksaksbacken, vid datorn osv.. Man vet aldrig vart hon lägger saker nu för tiden! "De ligger säkert i väskan som hänger på hennes vagn", tänkte jag, men näe. Det trodde jag ändå inte så jag letade inte där i förrän allra sist. Vart tror ni att lilla fröken hade lagt nycklarna sen då..? Jo, i väskan såklart! ;}



 Mia

Vad begåvad hon är.. logiskt tänkande att nycklarna läggs i väskan, så gör ju mamma :D



URL: http://pienimustaenkeli.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?