Jaha, då har man gått och blivit med
Publicerat den

ne. Nationalencyklopedin alltså. 59 jäkla kronor kostar det i månaden men det får det fasen vara värt. All information du kan tänka dig finns där {typ} och jag behöver det nu för att klara av min kurs som snart är slut. Bara 3 veckor kvar. 2 inlämningar, 3 närvarouppgifter och ett.. nähä? Inget prov? Jag tänkte skriva att jag hade ett prov i slutändan men tydligen inte. Inte enligt planeringen i alla fall. Det vore oerhört skönt att slippa, men dessvärre tror jag inte att jag kommer undan. Vi får se vad som händer! Kort tid är det kvar i alla fall.

På tal om något annat så har jag färgat håret nu, eller min moster hjälpte mig med det, och det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.. det blev bättre faktiskt! Visar en bild i morgon, så att ni får se! :} Någon som kan gissa vad det är för färg?

Nu känner jag mig oerhört, alltså OERHÖRT torr om läpparna så jag ska gå och göra mig en skvätt te. Te med honey i, mums! Nyttigt och gött är det!




 Emelie

jag gissar på att det skiftar lite i rött!!



URL:


 Sandra

Hihi, jaså fick hon också hår sent? :P Jag längtar tills Maya kan ha tofs :D hahaha



URL: http://iamstarstruck.blogg.se/


 Sandra

Jag gissar förresten på brunt med lite röda slingor?:P



URL: http://iamstarstruck.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?