Sjukdom?
Publicerat den

God middag på er där ute!

I natt har faktiskt varit den första natten på 16 månader som jag behövt tillbringa vaken. Nåja, nästan hela natten. Vid 2:30-tiden i natt vaknade Julia och skrek. Jag visste inte riktigt varför men efter ett tag började hon hulka och lite mat {ris, morötter} kom upp. Stackare! Så fortsatte det sen en 4-5 gånger men inget förutom spott kom upp. Så fort hon la sig ner mådde hon illa och efter att ha hulkat ett par gånger kom det mer spott. Vad kan det vara? Är ingen expert på barnsjukdomar eftersom Julia sällan är dålig på det sättet. Gissningsvis kan det vara att hennes hörntänder är på väg, kan det vara det tror ni? Vakna var vi i alla fall men något som var positivt var sovmorgonen till 10.00 för min del! :D

Med världens sämta immunförsvar så är det klart att jag inte klarar mig undan! Jag blir alltid sjuk få fort Julia blir det. Magont, & feber är det som jag har fått. Det känns som feber i alla fall, jag har inte tagit den ännu. Förkyld var jag redan innan.

Bra start på 16-månaderstiden för Julias del. Hon blev ju det i går. Min lilla stumpa!

"Varför ska jag behöva vara sjuk? Det vill jag inte!"

Puss!



 Johanna

Jag har hört att maginfluensa har börjat gå lite här och var... KAnske är det ni fått.. :/



URL: http://joliisb.blogg.se/


 Linn

sv; Senaste bilden, vilken menar du? haha :)



URL: http://linnlowes.com





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?