Mitt i veckan
Publicerat den

Hej på er i stormen!

Jisses vad det blåser ute. Är nästan lite rädd att våra hyfsat stora björkar ska välta ner över huset. Hoppas för allt i världen inte det.. Btw! I går fick jag äntligen tag på min studievägledare och kunde bestämma lite om framtiden. Bland annat så påbörjar jag två nya kurser {Psykologi & franska, som jag skrivit innan} den 7 november. Dessa kurser är då färdiga den 13 januari. Den 13 januari är jag färdig med min gymnasietid. Om jag vill.. Då har jag 2300 p vilket behövs för att få ett slutbetyg från komvux. Är det på gymnasiet så är det ju 2500 p som gäller. Dock tänker jag inte nöja mig där! Eftersom jag har ett samlat betygsdokument så gör jag lite som jag vill där. Kanon! Jag kan kämpa på tills jag är nöjd, helt enkelt! Studievägledaren tyckte att jag kan läsa upp några G:n så att det ser lite roligare ut, och det tänkte jag göra. Engelska A, till exempel. Har ni några exempel på roliga kurser så hojta till! :D

Happ. Annars då? Sitter och kikar på IKEA på lite olika sängar. Jag fick som jag ville till slut - en vit säng! ;} Helst skulle jag vilja att hela hemmet går i vitt, men är man två så gäller det att mötas på vägen och där var vi väl inte riktigt överens. ;} Tänk vad Julias kladd skulle synas överallt! Men en vit säng blir det i alla fall, och det är ju gött det! Den här, den är väl fin?

Var och besiktigade bilen i Tidaholm förut också. Den gick igenom och skam vore det väl annars. ^^ Det pinsamma var att jag missade när det var min tur. Jag satt djupt försjunken i Laura - Flickan från havet {snart läst ut den!!} och han som jobbade där fick komma och knacka på rutan för att jag skulle fatta att det var min tur. Men vadå! Jag hade tid kl 11 och han kom vid 10:50...

Går ni in för spjälsängsbäddningen lika hårt som jag? ;}
Fint är det, tycker jag! Köpte lapptäcket på IKEA för 129:- tror jag.

Puss & kram!



 sofia ejerblom

Läs spanska om du inte redan gjort det, steg 1 är ju super skoj och faktiskt väldigt lätt också:) Läser steg 2 nu, super kul!



URL:


 Fanny

Vad fint min giraff hänger där :)



URL:





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?