Värsta planerna
Publicerat den

Middag på er folks!

Hade värsta planerna på att göra dundermiddagen i dag. Eller dundenlunchen rättare sagt. Tänkte mig fläskfilé till en början, men senare slog det mig att stuvade makaroner med köttbullar skulle vara en billigare variant. Dock gav en ca 3 km lång promenad mig bara orken till att värma en matlåda ur frysen.. -_- Sooom det kan gå, haha! Men det är gött det med. Spaghetti med köttfärssås blev det!

Vet ni vad jag gjorde i går? Eller vad vi gjorde i går, jag & David. Vi var i väg till Skara för att köpa vår allra första möbel. Ett köksbord med 4 stolar, + dynor haha! Superfint var det, fast finare blir det när vi ska lacka det vitt! Känns skönt att äntligen ha köpt någonting. Nu är det bara sängen som fattas, men det tar vi lite senare! ;} 3

På tal om något annat så rinde jag ner till VC förut. Ringe för någon månad sen efersom jag har en vidrig leverfläck strax under bröstet. Eller fläck & fläck, böld! De skulle ha ringt för längesen men något hade tydligen gått fel. Trist! Nu skulle hon som tur var skicka en tid till mig direkt. Äntligen! :}







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?