Brunett + klagan
Publicerat den

God morgon :}

Och där var vintern tillbaka. -7 grader var det i morse och Julia var påpälsad till max. Overall med stickad tröja under, tjock mössa osv. Kan vara skönt när man går på ett ut-dagis. ;}

Morgonen började som vanligt med att Davids jävla alarm ringer och väcker alla utom honom. Jag får alltid ruska lite i honom så att han ska stänga av! ;} Det fula är att han inte nöjer sig med att det ringer en gång, utan det ska ringa varannan minut i ungefär en halvtimme. Det är fruktansvärt! :O Vet inte vad jag ska ta mig till.. Eftersom han inte verkar vara samarbetsvillig att göra något åt saken så får jag väl flytta. Btw så hade vi i går varit ihop i 8 månader! ♥ Inte ska det väl få förstöras av ett jäkla alarm, men jag pallar fan inte länge till!

I morse åt Julia frukost som bestod av en macka med marmelad och ost. Adadat, som hon säger till marmelad. Hyfsat likt! ;} Hur som helst så kom hon springande med en ostskiva och sa: rulla runt den! Julla junt den..

Det har faktiskt slagit mig! Jag tycker ju oftast att hon är väldigt tydlig i pratet och förstår det mesta, men antagligen tycker inte alla andra det. Men jag förstår! Jag fattar nämligen inte alls vad andra barn säger ibland. Tänk att man lever så nära barnet och är med det när det utvecklas - vilken gåva! :}

Är ju faktiskt brunett igen! Färgade tillbaka det i förra veckan och det ska färgas ytterligare. Vilket tåligt hår jag har! Inte tappat ett strå. :} Livet som "blondin" var roligt så länge det varade, men jag tror att håret är lite lyckligare nu, likaså David, mamma och alla andra som tyckte att det sög med ljust hår. ;}


Tänkte att jag skulle träna nu på förmiddagen, men näsan är täppt och ögonlocken tunga. Kan vara så att jag har ytterligare en urinvägsinfektion på g, men kanske inte. Har ju "bara" haft det typ 4 gånger i år, fast läkaren har faktiskt inte funnit något konstigt. Alltså att det inte är någon urinvägsinfektion, det bara känns så. Ändå får jag penicillin liksom. Det är fan det vidrigaste som finns. Dessa jäkla urinvägsinfektioner. De bara kommer, och de gör något så FRUKTANSVÄRT ont. I går kändes det som att jag kissade ut en stor kniv. Men sedan var det bra igen. När jag lämnade Julia på dagis för ett par timmar sedan hade jag bara tunna träningsbyxor på mig, självklart sved det som FAN när jag kom in sen igen. Hur känslig kan man vara? Näe. Trötter på't, det är vad jag är! Ursäkta klagandet..

Nu ska jag gå till Hem & Hobby för att köpa färg. Här ska pysslas! :}




 Sandra - en liten del av mig

Ja, jag hade den hyllan uppe på vårt rum innan som tv-bänk. Men jag tröttnade och tänkte att den lika gärna kunde få tjänstgöra som tidningshylla ett tag. :-) Hihi.



Vad roligt med pyssel, vad har du pysslat ihop för något? Nyfiken som jag är.. Hihi!



Ha det fint i påsk! :)



URL: http://husetvidsjon.webblogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?