Sängen på plats!
Publicerat den

Och det blev ju precis så bra som jag drömt om! Lite gammaldags men ändå "nytt". Vad kan kalaset ha gått på tro? 300 kr för sängen & och ca 350 för färg & penslar, helt klart värt det! Den här sängen kommer hon ju dessutom kunna ha i flera år, beroende hur mycket hon tröttnar på den vill säga!;) Men kanske kan man använda den till framtida barn sen.

Julia var på dagis i dag, en skön dag kan jag tro med inte alltför många barn då det är påsklov. Medan hon var där befann jag mig bland annat på gymmet. Körde ett "skönt" spinningpass på en timme och dra åt helvete vad JOBBIGT det var! Det var faktiskt första gången i hela mitt liv som jag varit nära på att spy av ansträngning. Tur att jag inte ätit någon frukost innan, den hade garanterat kommit upp igen.. Hade ont överallt! Munnen värkte, och för att inte tala om röven med de där jäkla sadeln! Hahaha, jag var dränkt i svett efteråt & jag har varit andfådd i princip hela dagen. Borde kanske inte ha gått just i dag då snoret rinner & jag hostar för fullt, MEN jag orkar inte vara sjuk så jag skiter i mina sjukdomar!

På tal om sjukdomar så fick jag ett mindre trevligt brev från vårdcentralen i dag. Från läkaren som tog en massa prover på mig. Allt såg normalt ut, stod det. Jaha? Fan! Missförstå mig rätt nu. Ville så gärna ha ett ordentligt svar på varför jag mår som jag gör. Det är väl inte normalt att kallsvettas till & från för jämnan? Och känna sig trött och jävlig. Trist, det är ordet!! Vet inte om jag ska söka vidare om det eller skita i det...

När Julia kom hem så åt vi köttfärslimpa, potatis, brunsås & lingon. Gottit!!:) Efter det så åkte David & Julia till Julias favoritställe i hela världen... ICA!! Medan jag diskade..;)

Nytt ord från Julia i dag: jacksäck!
Betyder sackosäck!;) I den ska jag sitta när hon lägger sig tycker hon!

Här är hennes nya fina säng som hon somnade alldeles utmärkt i! :)




 Sandra - en liten del av mig

Gud vad fint det blev! :-) Är sugen på att skaffa vanlig säng till min dotter också men är lite rädd att hon kanske är lite för liten fortfarande. :/



URL: http://husetvidsjon.webblogg.se/


 Jennie

Hejsan!



Åh tack så mycket!!! Ja det är verkligen en dröm att få förvandla ett sånt här hus till sitt eget hem!



Och vilken underbar säng! Den hade jag också köpt med en gång! Min son fick en liknande säng för ett tag sedan som jag också köpte för en billig peng och målade, jag tycker att dessa sängar är de finaste till barnen! Så där sover hon nog som en liten prinsessa!



Kram Jennie



URL: http://www.gamlaskolan-jennie.blogspot.com





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?