Större pattar
Publicerat den

Haha ursäkta rubriken...

Om man är som jag, 21 år & har hängpäätz likt en 83-årig tant, så är alla medel tillåtna. Har nu beställt Bust-Up piller från sthlmcompany och hoppas på underverk! Har bara läst bra recensioner om dem! :} Förhoppningsvis kan jag hoppa upp en storlek. Före- och efterbilder är ett måste! Längtar tills de kommer, det skulle ta 1-3 arbetsdagar!

I dag är det 1 april i alla fall, och jag blev verkligen grundlurad av älsklingen. Vill ni höra? Klart ni vill. ;} Han kom ut helt förskräckt ur köket och påstod att brödet jag åt till frukost i morse gick ut i dag! Skandal! ;O Varpå han fortsätter: nääe, april april! Det går ut i mååååårrn! ;}

Aaah, jösses....! ;} Jag tror han skämdes lite efteråt över sin dåliga fantasi! ;}

Våran dag spenderades mestadels hos mina föräldrar eftersom vi målade Julias säng en gång till. Nu är den färdig!! Äntligen, längtar så tills den ska sättas på plats! Har även kikat på en massa väggdekaler som jag tänkte sätta på sängen, tycker att det är så himla fint! Gammaldags stuk!Min dröm är ljus inredning, beige väggar och vita trägolv. Mycket filtar, ljus, gamla fönster & blommor. Mys! Hur som helst så bjöd mor på middag som bestod av schnitzel, svampsås & potatis. Riktigt gott, inte ätit det på evigheter!

När vi skulle åka hem tog vi en extrasväng med bilen så att lilla skruttan skulle somna en stund. Vi åkte upp till Grebban och vidare upp mot Långruder. Mysigt med all skog, och jag kan faktiskt tänka mig att bo i Grebban, det är ju ändå cykelavstånd till stan. Med tanke på barnen alltså. Det tänkte jag på förresten! Vad tycker ni är lagom avstånd att bo på från stan? Är det elakt att bo på landet om man har barn, eller är det tvärtom kanonbra? Jag personligen har alltid velat på på landet eftersom jag älskar djur & natur, men frågan är om man hade varit lika förälskad i det om man verkligen bodde där? Med tanke på att man är "låst" om man inte har körkort och vill till kompisar och liknande. Jag och David brukar prata om att vi vill bo på landet sen när vi är gamla och barnen är utslängda. ;} Då ska jag skaffa mig en häst!!

Coolingen i bilen som minsann ville ha keps på sig precis som Daiid! :}

Kärlek.



 Johanna

Det beror nog på hur långt ut på landet kan jag tycka. Om man bor lite utanför och det går att cykla på säkert sätt även för barnen är det väl bra. tror barn vänjer sig. :) Sen kanske man som förälder får ställa upp och skjutsa/hämta mycket mer. men de får man ju räkna med om man väljer att bo så. Men rätt smidigt att bo i samhället också.



URL: http://joliisb.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?