“Three keys to more abundant living: caring about others, daring for others, sharing with others.”
Publicerat den

I över 4 månader har vi hängt alla våra nycklar på snabeln på en blå elefant som satt fastklistrad på sidan av garderoben i hallen {låååång mening...}. Har länge tänkt skaffa ett nyckelskåp, men så hittade jag den här fantastiska, enkla saken i en butik i går! Kunde inte motstå. :}


Det blev även en hel del annat.
Är inte frisk ännu men var tvungen att kila iväg eftersom present till Hannah behövde införskaffas. Var helt slut efteråt & hade någon form av träningsvärk i vaderna. Haha, vadå otränad.. Köpte en liten, beige mjölkkanna typ, för 30 spänn från märket Ib Laursen. Den kan man ju t ex sätta lite söta vitsippor i, eller kanske tussilago.  Blir nog finfint på köksbordet!

Var uppe en sväng på vinden och letade febrilt efter lite böcker. Råkade finna diverse gamla bilder på David. Hahahah, så underbart. Knappt att man känner igen honom. Det var väl för en sisådär 10 år sedan kan jag tänka mig.. Det var ju tur att vi träffades nu och inte då, hihi skämt åsido. I love youMen page är inte min stil... ;} Men på tal om bilder så hittade jag även några på mig själv. Det är helt GALET hur man såg ut. Hur klädde man sig? Och då var det här ändå i högstadiet, dvs. för runt 5-6 år sedan.. Stilen borde ju inte ha ändrats så fort tycker man.. men tydligen!

Pöss
{Har btw tvättat Julias "jacksäck" nu så nu blir hon väl glad när hon kommer hem från dagis!}







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?