Det här med naglar alltså..
Publicerat den

Jobbar dag 4 av 5 nu, och har endast en halvdag kvar i morgon för att sedan kunna njuta av sovmornar i x antal dagar! Ååååh, tänk att en sovmorgon kan vara värd så mycket!
 
Är sugen på att fixa till mina naglar, men frågan är om det är så.. s-m-a-r-t?
Dålig sak 1: naglarna slits något så FRUKTANSVÄRT
Dålig sak 2: jag jobbar inom vården, vilket ju säger sig självt..
 
MEN
Bra sak 1: det är ju så SNYGGT !!
 
Vad bör jag göra? Jag behöver ju faktiskt inte ha milslånga naglar, utan bara en liten tipp som inte är till så mycket besvär. Hmmmm...
 
Förslag?



 Cajsa

Har du jobbat klart för sommaren sen? :) jag vill träffa dig!!!! <3

Svar: Nix, inte jobbar klart ännu! :} Har hela nästa vecka kvar också, eller ja.. 5 dagar! ;} Sedan står jag som timvikarie! Vill träffa dig med. FÖRSTÅR inte hur det kan gå så lång tid mellan gångerna???? <3<3<3<3
melindaochjulia.blogg.se



URL: http://cajsacajan.blogg.se





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?