Inskolning bland annat
Publicerat den

Hej på er!
 
29 augusti redan och jag känner att hösten är på väg. Lite kallare, men framför allt blir ju kvällarna så fort mörka! Jobbade kväll igår vilket var lagom muntert en regnig & kall augustikväll.. Hade mer än gärna suttit hemma framför tv'n med en filt & lite thé med mina älsklingar istället! 
 
Håller på att skolas in på ytterligare ett distrikt, går hyfsat bra förutom att jag mår sådär. -_- Som vanligt så är det kallsvettningar hit & dit, yrsel osv. Men det ska gå! Det är ju endast när det är varmt & kvavt, aldrig annars. Jobbade endast till kl 13 idag vilket gjorde att jag kunde vara med och hämta Julisen på dagis. Hon skulle visa så mycket, och i dag hade de ätit mat ute! Fick dessutom med oss en fin teckning hem som nu sitter på kylskåpet. :}
 
Vi leker kurragömma som aldrig förr. Julia gömmer sig ibland och letar ibland. I dag letade hon efter mig och David som gömde oss i sängen {vilket hon visste}. Hon gick in på sitt rum och räknade till 16, sedan letade hon.
"Är de kanske i gaddegåben? Näe..!"
"Är de kanske bakom gadinen? Näe...!
"Är de kanske under täcket? Jag tror jag lägger mig här!"
 
Haha, och jag låg och skrattade så jag grät där under täcket, hon är så fruktansvärt gullig!
 
Hann även med en sväng på Hem & Hobby och inhandlade lite förnödenheter. Som plastväxter, ljus och lite bokstäver i trä. Hihi. ^^ Nedan ser ni ett resultat av kreativt tänkande;
 
En canvastavla med en massa påklistrade bilder från Instagram. Blev riktigt snyggt och inte alls så lågupplöst! :} Äntligen lite bilder på oss här i hemmet! Det har känts så opersonligt utan bilder på oss som bor här. Nu tog vi i ordentligt. ;}
 






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?