Färdigt!
Publicerat den

Nu har målaren varit här måndag, tisdag & onsdag. Hallen/vardagsrummet är målat, vårt sovrum och köket omtapetserat! Blev SÅ fint. Älskligen är i skrivande stund nere på IKEA och inhandlar lite möbler som vi måste ha. Hahah, i den här familjen finns det inget "sen", utan allt ska finnas nu. En ny TV-bänk, till exempel. Jag har tagit massvis med bilder på vårt underbara sovrum som går i lite lantlig stil, men vid den här datorn har jag inget bildbehandlingsprogram så bilderna får vänta. Men håll utkik! :)

Har ont i halsen också, självklart! Var apsjuk förra året när jag fyllde år, så självklart ska jag bli det igen. Men helgen är ju perfekt bokad, med härliga människor! SKA bli frisk, så enkelt är det. För er som inte vet det så fyller jag 21 på lördag. Jisses. 19 & 20 är som bortblåsta... man glömmer bort sig själv när man har barn! Har hur som helst planerat in både släktkalas, förfest, bowling och utgång, och det SKA SKE! {Annars är det väl inte värre än så att man skjuter upp det en vecka..:( }

Vill ni veta anledningen till min sjukdom då? Utevistelse. Julias inskolning på dagis började i måndags vilket har inneburit 3 timmar utevistelse för vår del. Kallt som as, och antagligen då för lite kläder. Trots 2 mjukisbyxor + termobyxor! Antar att det är avsaknaden av halsduk som made me sick.. Blir så trött! Vill ju inte vara dålig nu, men det har varit rätt mycket de senaste dagarna. Förstår att kroppen säger ifrån. Dels kaos här hemma med saker överallt {omtapetseringen..}, inskolning på dagis samt träning. Klarade faktiskt en halvtimme på löpbandet utan att dö! :D Konditionen kanske trots allt är på topp?  ;} Men se vad som hände! :( Älsklingen var hemma från skolan i dag och tog hand om Julia eftersom jag var så död. Men nu känns det mycket bättre! Knarkar alvedon + ipren var fjärde timme, och det hjälper riktigt bra. Dessutom så gjorde älsklingens huskur halsen MYCKET bättre. Varm mjölk med honung, testa det om ni har lite ont i halsen! Gör susen direkt!

Nu sover Julia i vår säng. Somnade til Teletubbies. ♥ Haha, och på tal om det! De senaste dagarna har Julia varit galen i ett ord: APPIS! Appis appis appis. Hon ville se den filmen tydligen. "Men vad betyder appis? Jag förstår inte vad du menar, Julia?". Självklart Teletubbies! Hur dum får man vara? ;}

Näe, om man skulle ta lite mjölk med honung då kanske!
Pöss!






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?