Fint besök ♥
Publicerat den

I dag fick vi finbesök av Cajsa & Marie, mina underbara vänner sedan högstadiet! Känns som det var nyss, men det är ändå över 4 år sedan! Jag bjöd dem på mina dumlemuffins som jag gjorde för första gången i går, och de dög! Fast daimmuffinsarna är sååå mycket godare. De blir så sega och underbara, måste ju ge er receptet nångång! Om ni är intresserade? ;}

Fick det här underbara kakfatet av dem! ↑ Haha, vi hade lite problem med att få ihop det. Kom fram till att det var felgjort och sen skruvade vi ihop två delar som fastnade och jösses amalia! Men till slut fick vi ihop det, och visst är det fint!? :D Tusen tack! ♥♥♥ Så härligt att träffa sina vänner! Tjöta en massa skit och bara umgås! :}

Marie & Cajsa ♥

Hittade en finfin bild på mig, såsom jag brukar se ut om kvällarna ↓

Nu ser ni hur ena delen av vårt vardagsrum ser ut också. :} Te, mjukisbrallor & iPhone, det är grejer det! ;} Nu ska jag dricka lite GLOW och ta på Julia some clothes! :} Hon vaknade alldeles nyss, och jag med för den delen! Somnade som vanligt på hennes golv och vaknade med lite smärtor i rygg/svank. Det är härligt det! ;}



 Cajsa

otroligt vacker bild på mig och Marie.. ;) tack för idag! det är alltid lika kul att träffa er <3



URL: http://cajsacajan.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?