Utmanad!
Publicerat den

Fick en utmaning av Beatrice! Man tackar! :D


Vad gjorde du för tio år sedan?

För 10 år sedan... hmm! Skulle fylla 11 om 3 dagar och om jag inte minns helt fel så var jag för första gången ifrån min familj en hel vecka! Åkte nämligen till Gran Canaria med mormor, morfar & morbror, och det var riktigt roligt! Sol och bad vareviga dag, och restaurangkäk varje kväll! Fick "tatueringar" på armen och vaden, och det första jag gjorde när jag fått dem var att korsa benen när jag satt ner så att den fina sjöhästen kladdades sönder och samman! :/ Gick i femte klass på Guldkroksskolan här i Hjo, och jaao, jag minns inte så mycket mer! ;}

Vad gjorde du för ett år sedan?

Haha, för exakt ett år sedan? Jag satte in en hormonspiral. :P Var livrädd, på riktigt! Barnmorskan sa nämligen att det skulle göra riktigt jävla ont.

Fem snacks du gillar?

Godis, ostbågar, baconsnacks {bio ni vet}, glass och fiiiiika!


Fem sånger du kan hela texten till?

» I ett hus vid skogens slut
» Sov du lilla videung
» Take on me - A-ha
» Love story - Taylor Swift
» Du hast - Rammstein (Kändes som lite mesiga sånger så fick dra till med nån cool :P)

Fem saker du skulle göra om du blev mångmiljonär?

» Köpa hus
» Skaffa fler barn
» Resa
» Köpa coola grejer
» Spara!

Fem dåliga vanor?

» Stänger inte köksluckor efter mig
» Lämnar kvar tallriken på bordet
» Duschar sällan
» Sminkar mig rätt mycket
» Sitter vid min I-phone för ofta


Fem saker du gillar att göra?

» Vara med Julia
» Ha egentid
» Bada
» Umgås med pojkvän & vänner
» Fotografera

Fem saker du aldrig skulle klä dig i, eller köpa?

Hmm, vad svårt! Ingenting med för skrikiga/starka färger. Inte en tajt polotröja med kragen i pannan. Kort sagt: köper inte saker som gör mig fetare än vad jag är.

Fem favoritleksaker?

Dockor är mysigt, och bollar! Och typ, gungor {räknas det?}, rutschkana och studsmatta!

Tio personer som jag vill se göra denna utmaning!

Malin, Cajsa, Elin, Melinda, Mirka, Jenny, Linn, Cornelia, Anton & Emelie!



 JENNY

Åh, jag som inte gör sånt! :(



Men du.. Gör du designer?



URL: http://jennyjanssons.com





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?