Fått en fin award från Beatrice ♥
Publicerat den

(När man har fått den här utmärkelsen är det tänkt att man ska göra det här:
1. Klistra in awarden på din blogg
2. Tacka personen som gav dig awarden och länka till bloggen
3. Välj ut fem personer/bloggar som du vill ge awarden till
4. Lita på att dina följare sprider kärleken till andra bloggare
5. Och det viktigaste: Ha roligt och stötta varandra!
Jag skickar denna award vidare till dessa 5 fina bloggare)

 

Jag fick de här fina meningarna från Beatrice:

En härlig och trevlig tjej som jag lärt känna genom nätet (ja, bloggen såklart!). Mamma till underbart söta Julia. Jag älskar att läsa hennes blogg och se hur hennes dotter utvecklas och om hur vardagen fungerade för en ensamstående som fortfarande bodde hemma. Nu mer är hon sambo med sin nya pojkvän och snart är det dags att skola in lilla tösen på dagis.

Tusen, tusen tack för den fina awarden! Blev jätteglad när jag läste det! Vi skulle ju ha träffats där i somras, men då var det visst en liten Lili som ville kika ut istället! ;) Dock tycker jag att vi bör ses snart, det har gått alldeles för lång tid. Och såååå himla långt är det ju ändå inte emellan oss!! Du verkar vara en helt underbar mamma till dina två barn, som alltid finns där för dem! En toppenmamma, helt enkelt! :D

Själv skickar jag awarden till dessa fem fina flickor:

Hannah: Underbaringen som jag lärde känna i somras. Du är en så söt, snygg, gullig, snäll och STARK tjej! Du har en jättebra, personlig & rolig blogg som jag bara måste läsa så fort jag får chansen! Är så glad att vi lärde känna varandra! ♥

Cajsa: Min fantastiska "fru" (haha) som jag känt sedan mellanstadiet. Umgicks varenda dag under hela högstadiet och har många fina minnen tillsammans. Läger, Oldas Husband, kladdkakebak och MYCKET annat! Du är en jättebra vän och vi kan prata om allt med varandra! Massa kärlek till dig! ♥

Teresa: Den här tjejen har jag aldrig träffat, men däremot har jag läst hennes blogg i åratal! Älskar den! Många, fina bilder på hennes fina barn och på de ställen de besöker. Bloggen har allt; recept, tips, vardagsprat, foton och allt där emellan!

Mirre: en tjej som är helt grym på att fota! Känner henne inte personligen men älskar att kika in på hennes blogg och njuta av de fina bilderna! Hon verkar vara en jordnära och snäll tjej, med världens sötaste hund Bellman!

Melinda: En jättesöt tjej med en jättesöt dotter! Nämnde jag även att hon har ett superfint namn? ;} Hon har en mysig blogg och verkar vara en bra och snäll tjej. Dessutom får man jättemycket tips på ursöta barnkläder! :)




 Marie

Tack gumman, glad jag blir, ska ta mig an denna imorrrn

kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/


 Melinda - Mamma till Maja ♥

Nämen så gullig du är :D tack sötis!!



URL: http://melindawingren.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?