Fika med mormor på Vete & Råg
Publicerat den

Tjoho på er! :)

Läget?
Lill-lördag i dag vilket vi firar med kalejs hos Davids syskonbarn som blir 12 år gamla! Snart tonåringar..!
Jag sitter här vid datorn och skriver så gott det går med mina gigantiska naglar som ser ut som räva.. Tur att jag ska till Center Nail på lördag igen för att fixa till dem! Måste säga att naglarna är kanon! Sitter som spikade och är så fina så. Förutom nu då, efter 3 veckor då mina egna naglar vuxit så pass att det bara ser konstigt ut. Dessutom har gelen åkt upp en bra bit vilket också ser weird ut.

Men! Svetten börjar så sakta att gå tillbaka in i kroppen efter att jag varit ute på stan och tagit en fika med min mormor! Åt årets första semla! Gillar ju inte mandelmassa, men den gick ner ändå. Var inte fullt så MYCKET som det ibland kan vara, då är det OK! Tog en choco latte till, perfekt för mig som inte är sådär stormförtjust i kaffe, utan behöver späda det med lite annat! ;} Men tillbaka till svetten. Trots flertalet minusgrader utomhus så blir man ändå svettig eftersom man har en tjock jacka på sig {särskilt när man kommer innanför dörren}. Ansiktet är kallt, men överkroppen liksom rinner. Och så är man torr runt läpparna vilket svider en aning.. L O V E L Y ! Igenkännelse, någon?

Vi fikade i alla fall på Vete & Råg och Julia tog en festis och en biskvi. Hon satt där på stolen och sa "hejhej" till mormor hela tiden, haha, och pekade på blomman {nomma}, ljus {jyyys}, kaffe {kasse} och massa annat!

Pöss!






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?