Bilder för en gång skull!
Publicerat den

Hur har ni det i stugorna? Här vräkte det nyss ner värsta snön. Det har regnat hela dagen men det gick tvärt över till stora snöflingor som numera är regn igen.. Trist januariväder! I förmiddags var jag och Julis nere på Arken {öppna förskolan} eftersom hon har blivit väldigt mammig nu när v i hela tiden går hemma tillsammans. Dags att träffa lite nytt folk så att dagis inte blir något alltför hemskt sen när det är dags. Kan nästan räkna ner dagarna på fingrarna nu. Få se nu.. det är 17 dagar kvar! Riktigt så många fingrar har inte jag iofs, haha. ;}

På Arken var det mysigt i alla fall. Mycket folk och många små barn. Så många som man inte känner igen också! När jag var där som mest, hösten 2010, så kände man ju nästan alla. Det var riktigt mysigt! :} Julia lekte i alla fall med dockor, red på gunghästen och lite annat. Jag passade på att sätta mig i soffan en stund och precis då, självklart, så ramlar Julia på gunghästen och börjar blöda i läppen. Tur i oturen så såg det värre ut än det var, då hon skrek i några sekunder bara. Men blod kom det så att vi fick gå till toaletten och torka och skölja!

Det var även sångstund som hon tyckte var kul. Hon satt still för en gångs skull också, haha. Vi sjöng om lite olika djur och det var väldigt kul att ta av och på tomtens mössa {tomten hörde till I ett hus vid skogens slut.}. Förstå hur grym man blir på barnsånger när man har barn! Innan kunde jag knappt någon!

På tal om något annat så tar jag aldrig kort på mig själv längre. Därför gjorde jag det i dag... Döm om min förvåning när jag ser hur jag ser ut. Det känns inte som... mig:

Mina fina naglar kom med på ett hörn också :')

Har även gått och blivit beroende av lösögonfransar den senaste tiden. Mina egna är väl en sisådär 2 mm korta, och har man då gjort "misstaget" att prova på lösögonfransar så är man fast. I alla fall jag. Skitlätt att sätta dit och ta av, och man kan återanvända dem! Nu vaknade Julia från sin tupplur ↓

Gladskit :)

Dags att agera mor igen! Pöss!




 Hannah

Är det lösögonfransarna som får dig att känna dig "inte som dig" ? :)



URL: http://hannahsarah.blogg.se/


 Melinda - Mamma till Maja ♥

Åh så vacker du är! Och din dotter också!

Lösögonfransar, är inte bara det jobbigt? ;) Har det hemma och har haft det förr då man var yngre och skulle ta kort på sig själv ;p



URL: http://melindawingren.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?