"Jag har jiiidit"
Publicerat den

 
Min lilla snutta har för första gången i sitt 2-åriga liv ridit! Det värmde i mammahjärtat att hon verkar tycka om det lika mycket som jag gör! Hon hade till min förvåning jättebra balans och höll i sig ordentligt i sadeln {för det mesta, ibland släppte hon..} och tyckte helt enkelt att det var skitkul! Vad hon grät när det var över sen! :{ Mera mera! Som tur var så var kompisen Lowa jättesnäll och lät henne rida sista biten hem. Lowa är ett år äldre än Julia, och superduktig på att rida. Så himla gulligt att se de små liven så intresserade & duktiga! Hoppas verkligen att detta är något som Julia vill fortsätta med, alltid bra med ett intresse {om än lite dyrt..}, så att jag slipper skitsporter som handboll, fotboll osv!
 
Julia både skrittade & travade. Vad jag skrattade när hon guppade iväg där på grusvägen {rida lätt är ju inte enkelt att kunna första gången! ;)}. Såg så roligt ut! Men vad mygg det var. De anföll verkligen. Det har resulterat i sönderstuckna armar & rygg, haha. Men det var värt varenda bett!
 
Självklart hoppas vi på att det blir flera dagar med ridning! ♥






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?