Allt.
Publicerat den

Usch vad glest det är mellan inläggen, förlåt! Så trist ju! Ska försöka bättra mig. :} Nu har jag dock jobbat ons-fre, så det är min ursäkt. ;} I onsdags jobbade jag mellan 15-21:30, i går och i dag jobbade jag mellan 7-15:30. Sega dagar! {Försov mig dessutom i morse vilket gjorde att jag fick cykla i räääääserfart till jöbbet! Men jag hann!} Btw så är det något som händer med min kropp. Höll på att svimma även i onsdags, det sker alltid när jag jobbar kväll. Så fort det blir aningen för varmt & kvavt så ger min kropp upp och jag är såååååå nära på att falla till marken, avsvimmad. Riktigt obehagligt ska jag säga er, att man verkligen helt mister kontrollen över sin kropp...:S Har blivit lite bättre på att dricka dessa dagar dock, vilket har hjälpt. Det har aldrig hänt mig innan, förutom när jag var gravid och hade väldigt dåligt järnvärde. Då svimmade jag, offentligt. Det var PINSAMT! Blodtrycker ser dock bra ut, för jag besökte barnmorskan häromdagen. Skumt.. Kan det vara järnvärdet igen tro?
 
I tisdags var vi på IKEA i Jönköping. Blev en spontantripp, och på hemvägen hälsade vi underbara Hannah i Mullsjö. Och hennes sötnos till vovve! ♥ Fick gott fika och hade det supertrevligt en liten stund, innan vi for hemåt igen. På Ikea köpte vi i alla fall en spegel in till vardagsrummet. Blev lite ljusare och mer mysigt faktiskt. Köpte även lite växter, ett par ljusstakar & knoppar till en bänk vi ska göra i ordning i morgon och ställa i vardagsrummet också. Blir nog kanonsnyggt! Så här blev hyllan över datorbordet i alla fall, känns fräscht! Ljusstakarna och blomman inhandlades, och kortet i ramen har jag tagit själv! Lite roligt att ha egna prylar också! :}
 
 
Som ni vet så läser ju jag Geografi A nu över sommaren, och nu har de byggt om hela hemsidan för NTI... Rörigt, jag hittar inte vart jag ska göra min närvarouppgift!? Finns ingenstans, men det står att den ska göras. Vill ju inte åka dit pga. att jag inte hittar... Men kanske har de tagit bort det nu? Fast varför skulle de ha gjort det? Aah, får panik! Får la ringa lärar'n på måndag och säga hur det ligger till. Fick för övrigt tillbaka min första insändningsuppgift och fick G++. Trodde att jag skulle få IG eftersom jag inte skrev med några nackdelar om mineral & bergarter. Men hur ska man veta det? Hur som helst så vet jag det nu, för det skrev läraren i responsen! ;}
 
Nu ikväll har vi varit hos mamma & pappa och blivit bjudna på kvällsmat. Kött, klyftpotatis och stekt svamp. Mums! Julia lekte för fullt, men hon åt pyttipanna istället för hon gillar inte kött. Svårt att äta/tugga kan jag tänka mig! På tal om Julia så har hon mer eller mindre lärt sig att uttala bokstaven "V", så ibland säger hon faktiskt David, istället för Daid. Min sötnos! Hela kvällen igår fick jag höra orden: "jag tycker ooom mamma!" Ni kan inte tänka er hur underbart det är att höra! Och varje kväll innan hon somnar säger hon: "jag älskar dig mamma med!". ♥
 
Julia fick ju även en ny lampa från Ikea. Jag älskar den! Istället för den där tråkiga rislampan... Ett riktigt flickrum, skulle jag säga!
 
Nu ska jag mysa med min älskling!
Puss & kram



 Melinda - Mamma till Maja ♥

Vad är det du jobbar med?

Fint rum Julia har! Vart har du köpt sängen?? :)



URL: http://melindawingren.blogg.se





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?