Studentdag!
Publicerat den

Skattepengarna har kommit, skönt med lite kosing på mitt annars så ekande konto! Dagen har gått i ett och jag har hållit igång sedan 7 i morse när Julia bestämde sig för att vakna. Alldeles värdelöst att sovrummen ligger åt det håll där solen går upp. Det är ljusare än ljusast redan vid 6-tiden.. {Inte så bra eftersom Julia vaknar lättare när det är ljust..} Efter lite frukost, sminkande, tankande & handlande åkte vi in till Skövde & till IT-gymnasiet för att titta på bror min som tog studenten i dag. Tur med vädret hade dem, även om det blåste lite mot slutet! Men det var inget regn i alla fall, och det är ju skönt det. Såg nästan alla mina gamla lärare och nog saknar man det lite. Fast egentligen saknar man ju bara de dagarna som man inte satt i klassrummen. När man slapp plågas! ;}

Bjuder på lite bilder från the day:

Min lilla goding i sin nya klänning! Hennes fot ser ut att vara världens längsta på bilden, haha! 2 söta pippilotter hade hon i håret också. Jag är i himlen nu när man äntligen kan få till en frisyr. ♥ Gud hon ser så... stor ut! Alltså inte stor som i tjock, utan som i gammal! Men hon är bara 2 bast, lilla snuttan.



Efter utspringet tog vi bilen in till stan och tog oss en burgare på Mc Donalds. Det satt fint, det tyckte även Julia som åt med god aptit! Sedan var det dags för kortegen. Vi väntade i något som kändes som en evighet, och Julia tröttnade både en & två gånger på att sitta stilla i vagnen. Det var sjukt mycket folk, och en liten handikappad tant stod intill oss. Efter ett tag blev det jobbigt för henne att stå, så hon höll i vagnen för att få stöd. Hon frågade lite om Julia, vad hon hette, hur gammal hon var och om hon vägde mycket. Plötsligt frågade hon om hon kunde få sitta i vagnen eftersom det inte fanns några andra platser! Ehm... NEJ! Hahahah! Egentligen skulle jag ha velat gå därifrån illa kvickt, men samtidigt kände jag mig elak och ville ju inte att hon skulle ramla ihop. Men hon överlevde! ;}

Hade en toppendag som avslutades hos föräldrarna med god mat & tårtor! Jag fick ett superfint halsband av mamma {visar bild någon dag!} och pengar av andra släktingar! Vissa har't bra! ;} Sedan fick givetvis min bror en massa fina saker också, det var ju liksom honom vi firade! ;}

Nu blir det film!
Puss på er



 Cajsa

Jag håller verkligen med dig! Julia har växt fort!! En stor och söt tjej <3



URL: http://cajsacajan.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?