I'm Mrs. Extra, Extra, This just in
Publicerat den

Haha, nedersta bilden bjur' jag på! ^^
Så kul att ta en massa bilder på sig själv nu när man ser så annorlunda ut. Är verkligen inte van vid att vara ljus, har ju aldrig nånsin varit ljus, inte ens som liten. Färgade håret mörkt första gången vid 15 års ålder, och har sedan dess varit mörk, med undantag för två gånger då jag försökte bli ljus, men fegade ur när jag såg ut som en morot och färgade snabbt tillbaka till mörkt. Men nu ger jag mig inte!!

Lämnade just min lilla pärla på dagis. Hon var så mysig i morse! Sov hela natten i sin säng, i sitt rum, och hade för första gången tagit sig ur sängen själv och kom in till oss. Jag vaknade vid 7-tiden av att hon pratade med Sessan som låg och sov nedanför sängen. Hon fortsatte sedan att hämta in sina älskade doppresenter i form av en hund och en björn {hoffen & böörnen}. Hon satte dem i sängen och såg snabbt att de var "muttsiga" {smutsiga}, varpå hon sprang in till köket och hämtade en sett {servett} och började torka av dem så fint. David sov fortfarande... ;}

Sen drog hon upp mig och ville leka i rummet. Och jag har såklart blivit sjuk igen. Lite i alla fall. Näsan rinner och ögonen likaså. Dessutom är halsen lite öm. JÄVLA SKIT. Jaja, jag skiter i det nu och lever på som vanligt. Jag som är husmor måste ju ändå laga mat, diska, städa & tvätta. Okej, städa skiter jag faktiskt i, det är så tråkigt. Men i går var jag minsann duktig och lagade korv stroganoff, diskade efter oss, tvättade och hängde upp kläderna efter mig. Borde ta tag i torktumlaren i dag känner jag, vet inte riktigt hur länge lakanen och alla strumpor har legat där, i väntan på att få bosätta sig i garderoberna ett litet tag.

Nu ska jag i alla fall {innan jag tar tag i torktumlaren} plugga lite och seadn förbereda mig på att Emelie kommer hit och hälsar på! Så kul! ♥ Hon har inte varit här innan så vi får väl se om hon gillar't eller ej! ;}

Puss på er!



 Marie

Tack så mycket och fina bilder på dig =D



URL: http://myflowergirl.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?