Tidsfördriv
Publicerat den

VEM

Vem är i rummet med dig? David
Vem fick du senaste sms av? Hannah
Vem tänker du på nu? Hannah, haha, eftersom jag svarade på frågan om sms:et och tänkte på henne.
Vem pratade du senast i telefon med? David
Vems hus var du senast i? Gud jag minns inte. Hos mamma & pappa tror jag.
Vem önskar du var med dig nu? David, men han är så inne i sitt spelande. ;}
Vem är din favoritsläkting? Julia? ;} Vi är ju släkt!

VAR

Var är din mobiltelefon? På filten i soffan, död.
Var handlar du mest? ICA. Därefter Hem & Hobby.
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Den köpte jag på H&M i höstas. Det är en vit skjorta med lite kortare ärmar.
Var åkte du senast bil? Tidigare i dag till fiket, i Hjo.

VAD

Vad åt du senast? En kärleksmums.
Vad drack du senast? Köffe
Vad är det för färg på dina byxor? Svarta, jeans.
Vad är den närmaste saken som är blå? En ballong från Mc Donalds som ligger precis bredvid mig :P
Vad har du på fötterna? Strumpor
Vad är din favorit färg? Rosa
Vilken film såg du senast? The Hunter. Fullkomligt. Värdelös.
Vad hör du just nu? Ljud från Davids spel och från tangenterna.

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Svar ja.
Hånglat på en bio? I believe
Hånglat i skogen? Ja
Tyckt att din kusin är het? Skulle väl vara Hanna då, hon är snygg!
Sovit naken? Varje natt.
Kört över hastighetengränsen? Ja, särskilt när jag skulle in och fixa naglarna och jag kände mig stressad!
Målat om ditt rum? Ja
Dansat framför en spegel? Mmmmhmmm.. :P
Fått hicka? Ja, och den har en förmåga att aldrig vilja upphöra. Gör riktigt ont till slut!
Dumpat någon? Ja
Stulit pengar från en kompis? Nej
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Nej inte vad jag kan komma på såhär på rak arm... Krök armen då? Nej, inte ens då kan jag komma på något tillfälle!
Varit i slagsmål? Nej
Smugit ur ditt hus? Haha. Ja.
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Oooooooooooooja!
Hånglat med en främling? Ja
Älskar eller saknar någon nu? Älskar & saknar Julia som sover i sin gosiga säng ♥♥♥







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?