There is only one happiness in life - to love and be loved.
Publicerat den

Bilder bilder bilder. Äntligen är jag igång igen! ;} Särskild bildbrist har det varit på Julia. "/ Men det är SÅ svårt när hon aldrig behagar sitta still. Men i dag så! På den första bilden kan ni se min omgjorda kökslampa. Foten hör inte till skärmen, därför ser det lite skumt ut. Funderar på att köpa en annan fot, mer i trästuket! Den här är både sne och i helt fel stil. För kort. Nåväl, det tar vi en annan dag. ^^

Bild nr.2 visar min underbara lerkruka {ser ut som det i alla fall..} för 45 riksdaler. Servetthållare - kan inte annat än att älska den! De andra bilderna får tala för sig själva. Men Julia är ju så ofantligt söt! Och att hon log ♥ Men det är svårt att göra annat när man får åka "kaaaanaa", som hon så fint säger det. Och dessutom har hon börjat säga, när jag går runt och sjunger, "sjunger mamma". Gullefjun!

Nu pryds även köksbordet av en stor glasvas fylld av kvistar. Men det blir nog fint sen när det kommer små blad på dem! ♥




 Cajsa

Underbart söt är hon! :) Dock ser det lite trångt ut i kanan ;) hon växer!



URL: http://cajsacajan.blogg.se/


 Hanna

Du har köpt mössa på MAXI ser jag ;) Hihi.. Vi har nästan likadana, men i LILA så klart :P

Härliga bilder på henne och att hon ler med :)



Kram



URL: http://hanniie1.blogspot.com


 Hanna

Aha okej :) Fin är den iaf! :)



Jobbar tyvärr då. Eller har jobbat natten till torsdagen och ska gå på en natt till på torsdagskvällen. Och sen har Per nog massor att göra på jobbet då och kan inte ta Tove vid den tiden :/ Hon är ju AStrött då och sover för natten 18:40..

Men kanske en annan gång! :)



Svar;

Okej, kände du när BM satte in den? För de va BM som tog ut den nu va? Eller vart ska man vända sig?

Jag kände inte ett dugg när hon tog cellprov och satte in spiralen. Men är ju så olika!

Vad ska du ha nu då istället för spiralen? Eller ni ska baka bebis? ;) :D



Kram



URL: http://hanniie1.blogspot.com


 Hanna

Jag hade inte hört så mycket om det så när jag kom dit undrade BM om jag tagit värktablett innan jag kom. Men de hade jag inte gjort ;) Och det blev bara lite som mensvärk och lite blödning och tre dagar senare kom min mens igång.. Men annars inget..

Känne rju av ägglossningen mer nu efter jag fått barn.. Och ibland också mensvärk.. men oftast är det antingen eller.. ;) Men det har säkert inget med spiralen att göra.. Utan för att kroppen ändrats efter graviditeten och sånt..



Okej, kan vara bra att veta vart jag ska vända mig sen ju ;) Hehe...

Okej, jag trivdes inte med mina piller efter graviditet/MF så slutade med dom innan Tove kom.. Och nu spiral då..



Jo, lite synd är det.. Men får som sagt ta de en annan gång :)



Kram



URL: http://hanniie1.blogspot.com





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?