Nummer 13
Publicerat den

Min lilla stumpa är hos sin pappa en sväng i dag. Saknar henne! ♥ Hon var så mysig i natt & i går kväll, ville verkligen vara nära och kramas. Det gillar jag! Btw! AAAAAAAAAAAAAAAAH! Jag stör mig. Hur ska jag skriva egentligen? I dag eller idag? Ska det sitta ihop eller ej? Jag gör olika varje gång känner jag. Usch, hatar att skriva fel. Särskrivningar eller för många konsonanter i ett ord kan verkligen förstöra min dag. Då har jag inte många andra problem... Men jag fattar inte varför folk inte L-Ä-R sig!? Nu har jag dock mer förståelse, fast inte för konsonanthanteringen!! Bara för särskrivningen..
 
Nåväl..

Strax ska jag åka in till Skövde med David. Är så himla sugen på Mangos så jag tror jag spricker snart! Hoppas innerligt att de inte endast serverar dagens lunch utan att man kan välja mellan allt i menyerna... Synd att det ska vara så förbaskat dyrt bara! Men det är inte mycket som slår en Black & White..
 
Ha en fin dag!
Puss
 
 
 






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?