Vår helg
Publicerat den

I dag har jag tänt så mycket ljus som möjligt i vårt underbara hem. Kände mig lite frusen, men åh så mysigt och varmt det blir med en miljard värmeljus runt om i lägenheten! Var ute på en promenad på 4 km tidigare i eftermiddags, känns skönt att vara lite nyttig också! :}
 
Julia har fått feber! 38,5 hade hon i temp alldeles nyss, men efter lite alvedon ska hon nog må bättre! Näsan rinner fortfarande, stackars lilla tjejen! :( 7,5 ml alvedon ska hon ha nu till sina 15 kg. Känns som en hel flaska! Men som tur är verkar damen tycka om det, så det är inga problem att få i sig det!
 
Har anmält mig till högskoleprovet nu också. Lika bra att göra det medan man kommer ihåg det! 350 riksdaler gick det på, och antagligen kommer jag inte få ett enda poäng. Men man kan ju öva på tidigare test, tror jag ska göra det! För att ha någon som helst chans...
 
Hur som helst! I går hade vi mina föräldrar & bror här på middag. Fläskfilé, hasselbackspotatis och svartvinbärsgelé. Så jädra smarrigt!Fick denna underbara blomma också. Helt i min stil! :} Tack ♥ {Den bakom är en plastblomma från ikea} Förutom att äta så spelade vi wii, och Julia var överlycklig över att ha mojmoj & mojscha här! Det bjöds på konsert när Julia sjöng blinka lilla stjärna. Hihi!
 






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?