En regnig torsdag
Publicerat den

Nu har jag kommit in i den där perioden då det inte är särskilt roligt att blogga pga. designen! Den är så tråkig.. men ändå har jag ingen ro & ingen tid till att sätta mig och pilla med det. Känns som att hela blogg.se har förändrats och att det blivit så krångligt att koda.. Det kanske det inte har? Men bara det att utseendet är annorlunda gör att jag drar mig för att fixa i ordning designen. Men sen när bebisen är ute, då måste jag faktiskt ändra den. Sätta mig en stund i photoshop och få till en liten header med lilla familjen. :}
 
På tal om något annat så är jag nu en flitig "traderaspanare". Har kikat på flera auktioner eftersom jag är i behov av ett regnställ till Julia. Kikade på det som hänger på dagis och det är i storlek 86/92! Jag skulle tro att det går henne till knäna ungefär! Haha. Näe, 110 är det som gäller nu. Vågar mig inte på att köpa mindre eftersom det gärna får fungera i höst också! :} Även ett par gummistövlar, utan foder, behövs. Men det tänkte jag inte köpa begagnat, alltid bäst att prova skor innan man köper några.
 
Senare idag kommer finaste Hannah hit! Tillsammans med sin underbara hund. Det kommer nog Julia tycka om! :} Frågan är vad Sessan kommer att tycka om det, hehe. Men hon har ju sitt trygga ställe på skåpet i badrummet, så där ska hon väl kunna vara ifred om hon så önskar. ;} Men vem vet? Hon kanske tycker att det blir roligt med en kompis? Det trodde Julia i alla fall!
 
 

På väg till dagis häromdagen! I nya, fina vårkläder! Byxor + jacka från Kappahl. Tillsammans gick de på 350 :-
 


Och se så mysig barnvagnen är. Mycket färglös än så länge, men vi ska köpa en liten leksak att hänga på sufletten och sen när man vet kön så kommer det antagligen tillkomma lite fler färger! :} Vagnen kommer vi för övrigt inte att ta hem förrän bebisen är här, då den står i tryggt förvar hos Davids mamma. Vågar inte ta hit den då Sessan med all säkerhet lär klösa på den.. Kattkräk! Har fortfarande inte förlåtit henne för att hon klöste sönder Julias vagn {handtaget} det första hon gjorde.. Och hon har redan klöst på amningskudden! Varför har man katt? Va? Kan någon svara? ;P Missan är ju underbar eftersom hon höll sig på avstånd hela tiden, men Sessan!? Hon är ju på ALLT! :@
 
Nu ska jag städa så att Hannah inte får en chock när hon kliver in genom dörren! ;}

 






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?