Monday
Publicerat den

Det blev en ledig måndag! Julia är hemma från dagis och jag känner i både kropp & själ att jag inte orkar jobba idag. Det trycker både uppåt, neråt & utåt, och står jag för länge känner jag mig svimfärdig. Julia sitter i soffan och äter äpple och tittar på Piff & Puff, och jag har både hunnit med att göra frukost, stryka kläder & sängkläder, samt ringa Ikea och reklamera spjälsängen. Typiskt att ingenting kan vara perfekt med en gång! Vi märkte ingenting när vi öppnade kartongen, men när sängen sedan var färdig såg vi att det var lite färg bortskavd på sina ställen, och visst - det är sådant som kommer bli sen ändå - men när det ändå är nytt så kan det ju få vara fint i några veckor! Reklamationen gick superbra och två nya spjälsidor ska skickas hem om 1-2 veckor. Älskar när det går smidigt! Hoppas bara att jag och killen i andra sidan luren förstod varandra rätt, så det inte blir en massa krångel sen i alla fall.. Haha.
 
Igår förändrades vårt kök till det bättre! Hade turen att få låna mammas & pappas kökssoffa, vilket blev jättemysigt! Lite tajt vid frysen, haha, särskilt i mitt nuvarande tillstånd, men det fungerar bra ändå! Lite senare idag tänkte jag ta med mig Julia upp till Hem & Hobby för att köpa en ny lampskärm samt en korg in till toaletten där jag kan slänga i alla locktänger, plattänger, hårfön osv. Dags att göra i ordning skåpet i badrummet till bebisen. Blöjor, salvor, tvättlappar osv ska få plats där är det tänkt! :}
 
 






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?