Förlovningsdag
Publicerat den


Idag firar vi min alldeles första förlovningsdag {David har varit förlovad ett par gånger innan så för honom är det väl ingen big deal, höhö} ! 1 år, för att vara mer exakt, haha. Lite fjuttigt kanske, men bätte än ingenting alls! :} Liksom resten av fantasilösa Sverige så valde vi att förlova oss 121212, haha. Lätt att komma ihåg om inte annat! Det känns som det var igår vi låg i sängen och satte på oss ringarna kl 21:21 på kvällen. Anledningen till det var att vi båda hade annat för oss kl 12:12 på dagen, haha. Samma siffror var det i alla fall, fast i en annan ordning. ;} Och nu har redan ett helt år sprungit förbi. Åren går bara snabbare för varje år tycker jag! Lilla Henry har kommit till världen, hemmet har blivit allt mysigare och... nej inte så mycket annat har hänt faktiskt. Men det räcker gott! :}

Idag har jag och min fästman varit tillsammans i hela 2 år och 4 månader {och 10 dagar..}. På ett sätt känns det som att vi alltid varit tillsammans, men samtidigt känns det väldigt pluttigt? 2 år bara? Men ändå hunnit med så mycket! ♥

Pusspuss på dig min man som ändå aldrig läser den här bloggen. Tur är väl det för annars hade du nog blivit sur över att jag skrev att du redan varit förlovad, haha. Ordet "onödigt" hade nog blivit sagt, bland andra. ;}



 Hannah

Haha du är ju knäpp ! ♡

Svar: Inte mer än lovligt! ;)
melindaochjulia.blogg.se



URL: http://fruhagelstankar.blogg.se


 Hanna Karlsson

Grattis! :-D

Svar: Tack snälla! :D
melindaochjulia.blogg.se



URL: http://hannafialotta.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?