Tar in naturen
Publicerat den

Kände mig som en riktig tjuv när jag med tången i högsta hugg gav mig ut och klippte av lite grenar med typ, nypon? Det måste väl vara någon form av nypon i alla fall? :} Glasskålen som de nu befinner sig i har stått lite varstans nu, haha, och använts till lite allt möjligt. Både som kruka och som ljusstake! Förstår ni nu vad jag menar med rött? ;} Den här delen av köket har blivit lite av en favorit för mig sedan hyllan kom  på plats. Innan var den bara så vit och tråkig. Endast kalendern hängde på väggen då... Kul!

Älskar verkligen inredning! Vet dock inte vad jag har för stil riktigt. Gillar att blanda gamla möbler med lite nya saker. Mycket blommor {gärna levande trots att de dör inom kort..} för det tycker jag ger ordentligt med liv! Juldockan till höger fyndade jag på Dollar Store för en hundralapp! Den lilla vita skylten som det står "Tycker om dig" på köpte jag på Hem & Hobby när jag precis hade träffat David. Kände mig jättesöt som gav den till honom, haha! Inte alls likt mig som annars är väldigt oromantisk och trist..

 






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?