Vecka 28
Publicerat den

Pinsamt vad lite jag uppdaterar! En sådan som jag borde inte ja en blogg.. I måndags gick vi in i en ny vecka, nämligen vecka 28. Känns som att man börjar se ett liiitet, litet ljus i den här långa tunneln!

Mår faktiskt bra nu! Åkte på magsjuka i fredags och har nu tagit igen alla spyor som jag sluppit den här graviditeten, haha! Usch, är ju riktigt vidrigt med magsjuka, men nu har jag haft det och hoppas innerligt att jag inte får det igen.

I måndags var det min dag! Jag fyllde hela 22 år, galet egentligen.. Det firades inte på något speciellt sätt, utan jag och min fina Julia var hemma och tog det lugnt. Blir mer firande till helgen! :) Ska försöka komma ut och äta på restaurang med min fästman också. Haha, låter lika töntigt varje gång, men han är ju faktiskt det! ;)

Här kommer en bild på magen från i måndags. Vecka 27+0!







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?