Tisdag
Publicerat den

Roliga rubriker... Haha! Men jag har inte bättre fantasi än så i nuläget.. ;p

Kom nyligen hem efter ännu en förmiddag med jobb. Gick jättebra idag, kände mig inte alls stressad. :) Hann i lugn & ro äta frukost trots att jag hade 2 duschar och en tvätt. Plus massa andra vanliga "medicin/tillsynsbesök! :)

Julia ville inte gå hem från dagis idag heller! Och lämningen gick kanon! Hon vinkade glatt av mig från fönstret, och då är hela dagen räddad känns det som. Dock lite jobbigt att man aldrig kommer därifrån när man vill hem och käka, haha. Idag skulle hon laga mat åt mig i köket ute bland träden, med andra ord gegga med en massa lera & vatten. Mysigt!;)

Nu är det tv som gäller. Har smällt i mig lite chili con carne och känner mig mätt! I morgon står begravning på schemat... :( Min gammelfarmor gick bort för några veckor sedan! <3 Blir lite läskigt... Har aldrig varit på begravning innan för någon man kände.. Bara för min mammas farmor för många år sedan, som jag inte kände. Ska leta fram några bra kläder lite senare.

Nu: muffins!







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?