Bröllop, 16 juli
Publicerat den

 
16 juli är ett speciellt datum på flera sätt & vis. Bland annat var det dagen då jag för första gången köpte vin på systembolaget, hehe. Visserligen inte till mig själv, men i alla fall! Men i år, den 16 juli, så ägde Hannah & Joanathans bröllop rum. Så himla fint! De hade fixat till det hela hur bra som helst, och Hannah var så underbart vacker i sin vita klänning!
 
Henry sov sig igenom nästan hela dagen, med undantag för när vi var i kyrkan. Då fick David gå ut med honom en stund så att han lugnade ner sig. Själv stod jag framme vid altaret och knäppte bilder! Innan Hannah kom in i kyrkan var jag så galet nervös.. Trodde seriöst att jag skulle pinka på mig! Varför vet jag inte, men det hela var så pirrigt!!

I handen hade jag en Nikon D800, och nedan ser ni några bilder från deras stora dag! Alltså.. den klänningen! Den brudbuketten! Gudars.. Och såklart var även brudgummen väldigt stilig. ♥
 
 
Dagen till ära hade jag faktiskt plattat håret. Första gången i år, tror jag! Det börjar faktiskt bli riktigt långt nu, och i vägen är det också! Henry har alltid ett par strå i sina ständigt fuktiga små bebishänder. Men jag vägrar klippa mig. Lyckligtvis såg det inte lika slitet ut i topparna när det var plattat! :}
 
Efter att vi varit i kyrkan åkte vi till Furusjö och Sjöhaga pensionat. Där var det uppdukat i stora tält och det var där vi var resten av dagen/kvällen. Det bjöds på bål, frukt, förrätt, varmrätt, fika & tårta. Tack för en jättefin dag, Hannah & Jonathan! ♥






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?