Ibland tar det tid
Publicerat den

Idag fick jag mig en efterlängtad sovmorgon. Efter kalaset igår kväll, samt två amningar under natten så var jag helt slut i morse vid 7:30 när Henry vaknade. Även Julia vaknade förvånansvärt tidigt och David var snäll att gå upp med dem. Fick ytterligare två timmar och vaknade svettig vid 9:30.

Julia behövde senare kissa och jag följde med för att hjälpa henne. Såg att hennes rum var mörkare än vanligt och såg sedan att gardinerna var fördragna. Jag frågade:

"Var det soligt i ditt rum i morse, Julia?"
"Vadå?"
"Eftersom ni har dragit för gardinerna.."
"Vadå?"
"Var det soligt i ditt rum så att ni fick dra för gardinerna för fönstret?"
"Vilka gardiner?"

Ja ni märker ju själva, haha. Ibland ger jag upp diskussionen och börjar prata om något annat..!







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?