Filmtips
Publicerat den


Hej vänner!
Något som jag aldrig någonsin dokumenterar är vad jag tittar på för filmer. Inte för att jag tittar överdrivet mycket på film, men det brukar bli några stycken i månaden i alla fall. :} Känner att det inte direkt är prio 1 när lilla Henry finns.. Men, när tillfälle ges och när David tjatar, så okej, då ser vi på en film. ;}
 
Några som vi har tittat på som jag kan rekommendera är följande:
› Dead man down
› Django Unchained
› Hansel and Gretel
› Jack the Giant Slayer
› Life of Pi
› Year one
› The Other Guys

Riktigt bra filmer. De två sista är komedier och de är ju bara för roliga! Några filmer som jag har sett som jag dock inte tyckte var bra är:
› Blondie {besviken då jag gillar Gynning!}
› Chronicle {deppig!}


Har ni några bra filmtips, eller? :} Kan vara kul när det bara går skit på tv:n. ;}
 
 






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?