Underbara måndag
Publicerat den

Julia har haft feber sedan i fredags kväll, legat runt 39 hela tiden förutom när hon precis sovit en stund på dagen. Då är den uppe i närmare 40... Mitt lilla hjärta! Ögonlocken hänger, näsan rinner och tungan hänger utanför munnen när hon hostar. Liksom på de flesta barn antar jag.

Så klart var det bara en tidsfråga innan mamman i huset också skulle bli dålig. Mitt immunförsvar kan inte vara särskilt starkt.. Det är ju pinsamt! En månad fick jag vara frisk efter maginfluensan i början av februari. Är som tur var inte riktigt så illa... Än! Börjar ha ont i kroppen lite överallt och känna mig tjock i halsen. Blir en dag i vilans tecken! Vill verkligen vara frisk den 15 mars! Då blir det... ULLARED! :D

Hoppas ni får en fin dag! Kram på er







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?