Dag 4
Publicerat den

Det allra jobbigaste för min del den här veckan var varit frukosten. Jag älskar frukost och äter alltid en macka, kanske flingor/yoghurt, ägg, te {med socker eller honung i} & juice. En hel meny, haha! Inte undra på att jag är överviktig! Jag har haft olika frukostar varenda dag, och inte varit helt petnoga. Åt ju t ex smaksatt yoghurt till frukost vilken innhöll socker, men skitsamma.
 
Detta är vad jag är ätit till frukost:
Äggröra {ägg, grädde, salt & peppar}
Kokt ägg med salt
Yoghurt
Filmjölk med kanel
Te
Mjölk
Vatten {seriöst vatten? Känns bra fattigt. Men fungerar bättre än vad jag någonsin kunnat föreställa mig! Mjölken var nämligen slut..}

De där jäkla äggen är att rekommendera! Satan vad man håller sig mätt på dem. Har två ägg i äggröran för övrigt. :}
Egentligen är ju det här så himla enkelt. Kan ju äta typ PRECIS som innan. Har ätit både korvstroganoff, köttfärssås, köttfärslimpa, lax och kycklinggryta, bara att jag har skippat kolhydraterna. Det är möjligt att det varit en gnutta mjöl i såserna, ketchup och liknande, men som sagt så är jag inte så petig. Kan inte tänka mig att det är det jag går upp i vikt av. Det återstår att se på måndag, då en hel vecka har gått och jag hoppas på att få se lite resultat! I morgon tänkte jag baka en form av chokladbollar för att det är helg. Istället för havregryn så var det krossade hasselnötter. Spännande! ;}

Jag vet inte vad det är med mig. Var kommer den här motivationen ifrån? Äh, det är väl egentligen struntsamma! Huvudsaken är att den sitter i! Jag var säker på att jag skulle få något "måste-ha-socker"-moment de här dagarna, men det har faktiskt inte hänt. :O I morgon väntar gymmet på morgonen, det ska bli galet skönt! Lite crosstrainer och lite plankan! Ser jag inte resultat efter detta så vet jag inte vad! Men håll gärna en liten tumme att jag klarar av det här!


Jag & Julia fular oss medan Henry är trött på våra barnsligheter, hahah!
 



 Beatrice, mamma till Devin & Lili ♥

Så duktig du är!
Önskar att jag hade samma motivation ;)

Svar: Tack snälla du! :) Jag är själv förvånad faktiskt, trodde att jag skulle fuska flera gånger om! xD
melindaochjulia.blogg.se



URL: http://beabus87.blogg.se





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?